dimarts, 12 de juny del 2012

Sessió 1. Que sabem?





 “Quina hora és ? quanta estona tinc?” Aquestes eran preguntes que l’infant plantejava molts cops al llarg del dia i per tant per començar el projecte  vam realitzar una primera activitat on tant l’alumne com el mediador, en aquest cas jo, prenguessim consciència dels coneixemnts previs de l’infant i així poder començar a donar resposat al “Què sabem?”. Donat que tampoc no sabia ven bé els coneixaments imformàtics de L’infant, vaig plantejar la primera sessió com una sessió de descoberta. Obrir  l’ordenador i buscar a través del Google imatges (https://www.google.es/imghp?hl=es&tab=ii ) diferents imatges de rellotges, d’aquesta manera vam descobrir que hi havia infinitats de rellotges, dels quals ell ja en reconeixia la major part ( rellotges d’agulles, de pulsera, despertadors, conometres, etc. ) En aquesta primera sessió em vaig trobar amb la dificultat de que el nen per la seva curta edat i pel fet de que mai hi havia treballat no sabia utilitzar el ratolí del teclat del portàtil fet que vam solucionar buscant un ratolí. Com que vam buscar les imatges de manera conjunta ens trobavem en una zona de desenvolupament proper on L’Eric a més de descobrir i repasar els tiupus de rellotges va poder aprendre a buscar imatges a través de google, activitat que no havia fet mai i obrint-se-li tot un món de possibilitats, això és veia clarament quan plantejava preguntes com “ puc buscar imatges del que sigui, que hi seràn?” “Puc buscar imatges de tigres?” “ puc buscar dibuixos per pintar?”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada